POLÍTICA QUALITAT, MEDI AMBIENT I SEGURETAT DE LA INFORMACIÓ

1- Política de qualitat

NAD té com a principal missió aconseguir la millora constant en la qualitat dels seus productes i serveis, per això es defineix la nostra política de qualitat i s’estableixen els principis següents:

  • La política de qualitat és adequada al propòsit de l’organització, tenint en compte el context de la nostra organització, així com de les parts interessades.
  • La qualitat final del producte subministrat al client és el resultat de les accions planificades i sistemàtiques de prevenció, detecció, correcció i millora contínua durant totes les etapes de l’execució del producte.
  • Satisfer les necessitats dels nostres clients, així com les de les parts interessades.
  • Compliment dels requisits tant legals com els marcats pels nostres clients i tots aquells que ens siguin aplicables.
  • Aquesta Política de Qualitat proporciona un marc de referència per establir i revisar els Objectius de la Qualitat, i proporciona evidència del compromís de la Direcció amb el desenvolupament, la implantació i la millora contínua del Sistema de Gestió de la Qualitat.
  • Identificar el context de la nostra organització i determinar els riscos i les oportunitats per tal de millorar contínuament l’organització.
  • La Direcció es compromet i sol·licita el compromís de tots els empleats, en la mesura que els correspongui, a perfeccionar i aplicar els criteris de qualitat per poder continuar sent líders al mercat.

2- POLÍTICA DE MEDI AMBIENT

A NAD manifestem el respecte amb el medi ambient a través de la pràctica dels principis següents:

  • Controlar i reduir els residus i consums, així com avaluar i minimitzar l’impacte ambiental de la nostra activitat, quan sigui possible tècnicament i econòmicament.
  • Complir amb la legislació vigent, així com altres requisits subscrits voluntàriament, en tot allò relatiu al medi ambient.
  • Busquem de forma contínua millors tecnologies disponibles al mercat, així com establir un pla de manteniment continu dels recursos i mitjans per garantir un servei de màxima qualitat.
  • Complir els requisits tant els fixats pels clients com els requisits legals.
  • Establir indicadors que permetin mesurar el compliment dels requisits i objectius marcats als nostres processos.
  • Identificar els aspectes ambientals de NAD així com la seva avaluació per determinar quins poden donar lloc a impactes ambientals significatius.
  • Aconseguir i mantenir un nivell alt de serveis que obtingui com a resultat un augment del nostre prestigi i una millora de l’impacte en el medi ambient dels nostres processos de negoci.
  • Treballar sempre buscant la millora contínua per tal de millorar i prevenir la protecció del medi ambient i la seva contaminació.

2- POLÍTICA DE SEGURETAT DE LA INFORMACIÓ

SHAD-NAD és conscient de la importància de la seguretat en el tractament de la informació en tota la organització, proveïdors, clients, usuaris, organismes i institucions amb les que es manté una relació. Per això es defineix la nostra política de seguretat de la informació amb l’objectiu de garantir la confidencialitat, integritat i disponibilitat de la informació. Aquesta política proporciona un marc de referència per establir i avaluar els Objectius de seguretat de la informació, a través dels següents principis:

  • Establir un nivell de seguretat i resiliència adequada al propòsit de l’organització i als seus objectius estratègics, incloent a les seves parts interessades,
  • Garantir el compliment dels requisits legals, normatius i contractuals aplicables.
  • Dotar a l’organització de procediments i d’eines d’anàlisis, prevenció, detecció, resposta i recuperació per a reaccionar de manera precisa i adequada als canvis tecnològics que suscitin minimitzant així l’exposició als incidents.
  • Sensibilitzar a empleats i parts interessades, en la mesura que els correspongui, sobre els riscos de seguretat de la informació, dotant-los amb el coneixement i competències necessàries per a protegir els sistemes de informació de l’organització.
  • Fomentar un clima de seguretat proactiva, on tots els empleats i col·laboradors són responsables de comunicar amb la deguda diligència qualsevol incident de seguretat de la informació.
  • Assegurar-se que les revisions siguin contínues i s’incorporin a les últimes amenaces que puguin arribar a trobar-se en l’organització per a aconseguir una bona adaptabilitat i millorar la seva resiliència.
  • Garantir un procés de revisió i millora continua del model de gestió de la seguretat per adequar-lo en tot moment a possibles amenaces que poguessin afectar a l’organització.

4- ESTAT D'INFORMACIÓ NO FINANCERA

El següent link redirigeix a l’Informe d’Estat d’Informació no Financera de l’any corresponent, que s’han preparat d’acord amb els marcs de referència, per augmentar el grau de transparència informativa, bàsica per mantenir la confiança dels nostres clients i proveïdors:

WHY SHAD

ENGINEERED FOR RIDING

QUALITY LAB

WE ARE DOING GREEN