POLÍTICA QUALITAT I MEDI AMBIENT

1- Política de qualitat

NAD té com a principal missió aconseguir la millora constant en la qualitat dels seus productes i serveis, per això es defineix la nostra política de qualitat i s’estableixen els principis següents:

  • La política de qualitat és adequada al propòsit de l’organització, tenint en compte el context de la nostra organització, així com de les parts interessades.
  • La qualitat final del producte subministrat al client és el resultat de les accions planificades i sistemàtiques de prevenció, detecció, correcció i millora contínua durant totes les etapes de l’execució del producte.
  • Satisfer les necessitats dels nostres clients, així com les de les parts interessades.
  • Compliment dels requisits tant legals com els marcats pels nostres clients i tots aquells que ens siguin aplicables.
  • Aquesta Política de Qualitat proporciona un marc de referència per establir i revisar els Objectius de la Qualitat, i proporciona evidència del compromís de la Direcció amb el desenvolupament, la implantació i la millora contínua del Sistema de Gestió de la Qualitat.
  • Identificar el context de la nostra organització i determinar els riscos i les oportunitats per tal de millorar contínuament l’organització.
  • La Direcció es compromet i sol·licita el compromís de tots els empleats, en la mesura que els correspongui, a perfeccionar i aplicar els criteris de qualitat per poder continuar sent líders al mercat.

2- POLÍTICA DE MEDI AMBIENT

A NAD manifestem el respecte amb el medi ambient a través de la pràctica dels principis següents:

  • Controlar i reduir els residus i consums, així com avaluar i minimitzar l’impacte ambiental de la nostra activitat, quan sigui possible tècnicament i econòmicament.
  • Complir amb la legislació vigent, així com altres requisits subscrits voluntàriament, en tot allò relatiu al medi ambient.
  • Busquem de forma contínua millors tecnologies disponibles al mercat, així com establir un pla de manteniment continu dels recursos i mitjans per garantir un servei de màxima qualitat.
  • Complir els requisits tant els fixats pels clients com els requisits legals.
  • Establir indicadors que permetin mesurar el compliment dels requisits i objectius marcats als nostres processos.
  • Identificar els aspectes ambientals de NAD així com la seva avaluació per determinar quins poden donar lloc a impactes ambientals significatius.
  • Aconseguir i mantenir un nivell alt de serveis que obtingui com a resultat un augment del nostre prestigi i una millora de l’impacte en el medi ambient dels nostres processos de negoci.
  • Treballar sempre buscant la millora contínua per tal de millorar i prevenir la protecció del medi ambient i la seva contaminació.

3- ESTAT D'INFORMACIÓ NO FINANCERA

El següent link redirigeix a l’Informe d’Estat d’Informació no Financera de l’any corresponent, que s’han preparat d’acord amb els marcs de referència, per augmentar el grau de transparència informativa, bàsica per mantenir la confiança dels nostres clients i proveïdors:

WHY SHAD

ENGINEERED FOR RIDING

QUALITY LAB

WE ARE DOING GREEN