Moltes gràcies per participar a la nostra enquesta anual!

Un any més us volem agrair la vostra implicació participant en l’Enquesta de Satisfacció Anual. Aquesta enquesta és per a nosaltres un pilar bàsic dins del nostre sistema de millora contínua.

Aquest any hem tornat a rebre un gran nombre d’enquestes de clients dels cinc continents, cosa que ens permet disposar d’una visió global sobre com millorar el nostre servei.

Convé destacar els dos aspectes més ben valorats: la satisfacció amb el responsable SHAD de la vostra zona i la satisfacció amb el servei d’atenció al client, millorant la nota de l’enquesta de l’any passat.

Així mateix, ens satisfà comprovar que tant els nostres clients com els nostres dealers valorin , amb molt bona puntuació , la qualitat i el disseny dels nostres productes, tant les maletes i les bosses com les fixacions i els embalatges .

Inversió en millora contínua

Les vostres opinions i propostes ens serveixen per definir i prioritzar les inversions que portem a terme. Estem treballant en temes tan importants com la logística, per millorar la preparació i entrega de comandes.

Documentos para descargar

WHY SHAD

ENGINEERED FOR RIDING

QUALITY LAB

WE ARE DOING GREEN

SHAD