Indonèsia celebra la seva Convenció Anual

El Discovery Hotel Ancol de Jakarta va ser el lloc escollit per realitzar la Convenció Anual de distribuïdors de SHAD a Indonèsia.

Indonèsia és, després d’Europa, la Xina i els EUA, la quarta filial que SHAD té al món. És el seu vuitè any de funcionament i és un dels 10 principals mercats per a la companyia.

Bona part dels més de 150 clients que componen la xarxa de distribució van assistir a la reunió i, a més a més de treballar en la planificació dels objectius comercials d’aquest any, van poder assistir a la presentació del nou bagul d’aventura TR41.

Aquest bagul, que es va donar a conèixer a la passada edició d’EICMA i que properament sortirà a la venda, és un producte al voltant del qual hi ha una gran expectació en aquesta zona del planeta.

La convenció va servir a més per informar de la posada en marxa de la web oficial amb contingut específic per al mercat indonesi, que recull la informació sobre els productes, els models de moto que es comercialitzen a la zona, els preus a la moneda del mercat i la consulta sobre on poder comprar.

Aquest web implica un pas endavant en l’estratègia de comunicació de les filials pròpies, en un mercat tan potent com és el del sud-est asiàtic. No oblidem que Indonèsia és el tercer mercat mundial a la venda de motocicletes, amb 6,2 milions d’unitats venudes el 2024.

Documentos para descargar

WHY SHAD

ENGINEERED FOR RIDING

QUALITY LAB

WE ARE DOING GREEN

SHAD