A NAD-SHAD creiem fermament en la importància de fomentar un entorn segur, ètic, igualitari i de confiança per a tots els nostres empleats, clients i socis en general.
Per aquesta raó, hem implementat un sòlid Canal Ètic . Un canal on es pot comunicar qualsevol possible incompliment o irregularitat a l’organització, tal com es descriu a la Llei 2/2023 , de 20 de febrer, reguladora de la protecció de les persones que informin sobre infraccions normatives i de lluita contra la corrupció.
Pots informar a través del Canal Ètic dels fets que consideris puguin suposar una infracció administrativa o l’incompliment de la normativa legal, del Codi Ètic o de qualsevol normativa interna vigent, com ara:
Aquest Canal Ètic és a disposició de tota la plantilla, clients, socis i col·laboradors que siguin coneixedors o afectats de qualsevol fet denunciable.
Confidencialitat: Entenem que la confidencialitat és fonamental per encoratjar les persones a presentar denúncies. Garantim la confidencialitat absoluta en tot el procés i protegim la identitat de la persona denunciant en la mesura permesa per la llei. S’hi inclou la possibilitat de fer l’alerta de manera anònima.
Procés de recerca imparcial: Un cop es presenta una denúncia, el nostre equip d’experts investigarà minuciosament l’assumpte de manera objectiva i diligent de conformitat amb la normativa interna i la legislació aplicable. Al llarg de tot el procés s’han de respectar els drets dels involucrats, en particular la presumpció d’innocència.
Protecció contra represàlies: No tolerem cap forma de represàlia contra les persones denunciants de bona fe. Estem compromesos a salvaguardar els drets i la integritat dels qui s’atreveixen a denunciar qualsevol irregularitat. Prendrem mesures disciplinàries apropiades contra qualsevol individu que prengui represàlies contra un denunciant.
Resolució i seguiment: Un cop conclosa la investigació, prendrem les accions necessàries per abordar el problema identificat i, quan sigui possible, prendrem mesures correctives per prevenir futures violacions. A més, ens comprometem a mantenir informada la persona denunciant sobre el progrés i la resolució de la denúncia, sempre que sigui possible i permès per la llei.
Hi ha 2 opcions.
1.- Mitjançant l’app co-resol:
2.- Mitjançant la pàgina web:
Podeu accedir-hi a través d’aquest enllaç:
Aquest canal ètic no és un servei d’emergències. No cal utilitzar aquest canal per informar sobre situacions que comportin una amenaça immediata. Si necessiteu assistència en una situació d’aquest tipus, si us plau contacteu amb les vostres autoritats locals i utilitzeu els canals definits a aquest efecte.
© NAD, SL. – TOTS ELS DRETS RESERVATS – AVÍS LEGAL – POLÍTICA DE PRIVACITAT – POLÍTICA DE COOKIES – CANAL ÈTIC – POLÍTICA DE QUALITAT I MEDI AMBIENT
© NAD, SL. – TOTS ELS DRETS RESERVATS – AVÍS LEGAL – POLÍTICA DE PRIVACITAT – POLÍTICA DE COOKIES – CANAL ÈTIC – POLÍTICA DE QUALITAT I MEDI AMBIENT